Rzeźba

: Function ereg() is deprecated in /includes/file.inc on line 649.

Rzeźba to gatunek, który chce, by mu wybaczono

Rzeźba to materia w bezdechu

Rzeźba to przeszkoda dla społecznego spojrzenia

Rzeźba to martwa natura materii

Rzeźba to błędne koło kontemplacji okalające dzieło

Rzeźba to nasycenie materią

Rzeźba domaga się szacunku dla swej fizyczności

Rzeźba to opór materii stawiany nieuwadze publiczności

Rzeźba to zimny pokój zawarty z materią

Rzeźba to wyborny trup materii

Rzeźba to gatunek, którego nie odmawia się nawet nieletnim

Rzeźba to fizyka chemii

Rzeźba nie uznaje żywych posągów publiki

Rzeźba to teatr paraliżu

Rzeźba to inwazja ultra-ciała

Rzeźba to tik w przestrzeni

Rzeźba figuratywna to świadek zeznający przeciwko osobie skazanej na dożywocie

Rzeźba jest naga

Rzeźba abstrakcyjna prowadzi do dystrakcji

Rzeźba figuratywna to ktoś, czyjego imienia nikt nie chce wymienić

Rzeźba daje znać, że forma istnieje i udaje, że istnieje

Rzeźba to priapizm języka

Rzeźba to fizyczna obfitość kształtów

Rzeźba na świeżym powietrzu nie wymaga muzealnego uniformu

Rzeźba na świeżym powietrzu to pomoc społeczna dla natury

Rzeźba to pornografia przestrzeni

Rzeźba to strażnik malarstwa

Rzeźba na świeżym powietrzu to gatunek na cztery pory roku

Rzeźba to autoryzowany złodziej przestrzeni

Rzeźba to melancholijna partenogeneza sztuki

Rzeźba wzbudza ruch innych

Rzeźba wie, że to zawsze owi inni umierają

Rzeźba to ekonomia formy dzięki przyspieszeniu energii

Rzeźba to ciężar posiadania przeciwstawiany lekkości bytu

Rzeźba to brak poczucia humoru ze strony rysunku

Rzeźba ma wyłącznie czas dla przestrzeni

Rzeźba to nieruchomy punkt wobec idei nieskończoności

Rzeźba to dotykalny kształt memento mori

Rzeźba to stworzenie zatrzymania

Rzeźba mobilizuje materię i upodabnia ją do inteligencji

Rzeźba małpuje formę: nie ma oczu, by patrzeć, uszu, by słyszeć, ust, by mówić

Rzeźba to sztuka, która z lubością każe się nazywać własnym imieniem

Rzeźba to gatunek, który przełknie wszystko: akceptuje każde umiejscowienie

Rzeźba chełpi się swym własnym paraliżem

Rzeźba pozwala publiczności normalnie oddychać i serdecznie kontemplować

Rzeźba posiada wyłącznie duży wolumen odsłuchu

Rzeźba stawia na fizyczne zdrowie widza

Rzeźba nigdy o nic nie pyta

Rzeźba to forma charakteru

Rzeźba akceptuje i to, gdy publiczność odwraca się do niej plecami

Rzeźba to mens sana in corpore sano

Rzeźba trwa dłużej niż biologiczny błąd publiczności

Rzeźba respektuje prawo ciążenia i cięzar kondycji materii

Rzeźba to bezwstydność formy

Rzeźba stawia nie tyle na inwencję, ile na penetrację

Rzeźba to zbrojne ramię sztuki

Rzeźba to szkielet na skórze

Rzeźba to samokontrola pzrestrzeni

Rzeźba odmawia komentarza

Rzeźba to terra firma wyspy 

Rzeźba nigdy nie minimalizuje

Rzeźba to pragnienie spotkania w życiu wroga publicznego

Rzeźba nigdy nie próbuje ucieczki

Rzeźba to forma na strzeżonej wolności

Rzeźba korzysta z osłony nocy 

Rzeźba dociera do kresu swego przeznaczenia 

Rzeźba na świeżym powietrzu toleruje również naturę

Rzeźba nie straszy ptaków

Rzeźba boi się własnej natury

Rzeźba akceptuje swe wygnanie

Rzeźba to nie przedmiot obowiązkowy 

Rzeźba nie przechadza się z innymi rzeźbami

Rzeźba nie wie, co to obcość

Rzeźba nie odróżnia wsi od miasta

Rzeźba akceptuje każde rozwiązanie formalne

Rzeźba to okopy swej własnej przestrzeni

Rzeźba nie lubi fantazjować poza swym własnym miejscem

Rzeźba to punkt w uczuciu artysty dla punktu na ziemi

Rzeźba eliminuje spojrzenie

Rzeźba nie lubi prześlizgiwania się

Rzeźba to akceptacja terytorium

Rzeźba stawia opór 

Rzeźba to ostateczne potwierdzenie

Rzeźba to wszechmoc zastoju

Rzeźba to brak prywatności formy

Rzeźba to inklinacja formy do podłoża

Rzeźba to brak podejrzeń ze strony artysty

Rzeźba odcina się od horyzontu morza

Rzeźba to materia na przyszłą pamiątkę

Rzeźba unieważnia równinę

Rzeźba cierpi na nostalgię za górami

Rzeźba kręci się w koło

Rzeźba rozgląda się wokół

Rzeźba chce być celem

Rzeźba to demencja przestrzeni wywołana czasem

Rzeźba nie kocha braci, lecz bratanków

Rzeźba to dura lex sed lex przestrzeni

Rzeźba to przeciwwaga dla malarstwa