Recenzje
Marek Bartelik, Twardy orzech do zgryzienia: Piotr Uklański w Metropolitan Muzeum of Art
Ewelina Chwiejda, Sztuka na krawędzi
Prezentacje
Łukasz Musielak, Między mitem a rzeczywistością. "Trzy Czte Ry! Performance!"
Gabriela Dragun, Anna Kutera - emigrantka do POSTrzeczywistości
Agnieszka Wojewoda, "Rewolucja u bram" - czas przeszły niedokonany, czas przyszły nieunikniony
Ewa Bobrowska, Rzeczy mentalnie uporządkowane - o spekulatywnej racji sztuki Andrzeja Czarnackiego
Rozmowy
Stanisław Ruksza, Aleka Polis, Projekt Metropolis (część I i część II)
Zofia Maria Cielątkowska, Tworzenie prac, których ludzie nie rozumieją
Joanna Kobyłt, Codziennie malarstwo. Rozmowa z Krzysztofem Wałaszkiem
Aleka Polis, Ars moriendi/Sztuka umierania
Analizy
Kaja Kowalska, Wewnętrzna polemika warszawskiej Palmy
Magdalena Nowak, Estońskie mary koszmary
Felieton
Kamila Wielebska, O modzie w londyńskich muzeach i jej braku w polskich instytucjach sztuki
Tomasz Kolankiewicz, Dotkliwy brak Instytutu Sztuk Wizualnych
Kronika
„Gender jako dokamerowy performance", Galeria Fotografii pf
Wystawa mobilna WY 3208G, Warszawa
Oskar Dawicki, "Lacrimosa"
"Zatrucia" Izabeli Chamczyk, Kraków
Polecamy polubienie nas na Facebooku: www.facebook.com/obieg.sztuki