: Function ereg() is deprecated in /includes/file.inc on line 649.

Luty 2014

Protesty na Ukrainie
tekst: Ewa Majewska, film: Aleka Polis, Marek Goździewski, Ukraina nie może teraz nie wybierać
Aleka Polis, Marek Goździewski, Koncert na barykadzie, Kijów, Majdan

Wynagrodzenia dla artystów
tekst: Obywatelskie Forum Sztuki Współczesnej, zdjęcia: Sławek Belina, film: Aleka Polis, Artur Żmijewski, Ważny komunikat OFSW
Maria Czykwin, Tomasz Fudala, Katarzyna Górna, Mikołaj Iwański, Rafał Jakubowicz, Agnieszka Mróz, Aleka Polis, Igor Stokfiszewski, Justyna Tafel, Krzysztof Żwirblis, Pracownicy sztuki solidarni ze światem pracy
tekst: Mikołaj Iwański, film: Katarzyna Górna, Aleka Polis Pierwsza Konferencja Programowa Komisji Środowiskowej „Pracownicy sztuki"

Recenzje
Marcin Krasny, Co widać, co słychać, co czuć
Marek Bartelik, Paweł Althamer w Nowym Jorku: płaszcz zimowy dla bezdomnego za bilet do New Museum
Stach Szabłowski, Spóźniona recenzja: Orski, Czułość, Ćwiecenie
Marcin Krasny, Prosta historia. Dąbrowski w Zachęcie
Wiktoria Bieżuńska, Pies jest. Polemika z tekstem Anny Witkowskiej
Ewelina Chwiejda, Lady Gaga w wannie Marata
Mariusz Urban, Wystawa w walizce. David Horvitz u Dawida Radziszewskiego
Anna Theiss, Malarsko-fotograficzna szkółka leśna
Mateusz Bieczyński, Mimo beznadziei

Relacje
Przemysław Strożek, O problemach zawłaszczania i akcie wandalizmu Maximo Caminero
Ania Witkowska, Psa wciąż i w ogóle nie ma. Bujnowski i Dawicki w GGM
Marek Staszyc, „Artywizm" i jego nowa „scena"
Ewelina Chwiejda, „Klasycy współczesności" vs Młodość ze Wschodu. Rok 2013 w Paryżu

Rozmowy
Stach Szabłowski, Wystawa, którą kochasz nienawidzić, czyli co (będzie) widać w MSN, część I i część II
Contemporary Lynx, Twórczość jako produkt inteligencji zbiorowej. Rozmowa z Agnieszką Kurant
Katarzyna Nalezińska, Czujemy się docenieni. Rozmowa z szefową tarnowskiego BWA Ewą Łączyńską-Widz
Anna N. Nawrot, „Rozbić monolit oczywistości". Rozmowa z Jarosławem Suchanem przed otwarciem „Atlasu nowoczesności"
Mieke Bal, Michelle Williams Gamaker, Aleka Polis, "Madame B"; część I i część II
Katarzyna Kucharska, Gry z geometrią w Rarytasie. Rozmowa z Mateuszem Bieczyńskim

Prezentacje
Aleka Polis, Zofia Waślicka, Zimowe Wakacje/Winter Holiday Camp - finisaż 22.02.2014 w CSW Zamek Ujazdowski
Anna Kołodziejczyk, Rzeźby z „Przesuniętego domu"
Mikołaj Iwański, Kamil Kuskowski, Aleka Polis, Waldemar Wojciechowski, 2 x Szczecin
Marta Kudelska, Gęste pukle. O obrazach Ewy Juszkiewicz
Piotr Machłajewski, Współczesny komiks polski. Najważniejsze osobowości
Karolina Majewska, Christoph Schlingensief: prowokator
Agnieszka Kulazińska, Aleka Polis, Ściana, za którą coś/nic się nie stało (niepotrzebne skreślić)
Anna Stec, Miara nieuporządkowania - katalog entropii sztuki
Anna N. Nawrot, Aleka Polis, Joanna Sokołowska, Sztuka wysypiska tandety

Kronika
Sąsiedzi" Pawła Althamera w nowojorskim New Museum
Robotnicy świata sztuki łączcie się! Cieszyn
Kompleksy i frustracje" w Labiryncie, Lublin
Pokoleniowe „Mdłości". Wozownia, Toruń
Kolekcja Vlep[v]netu „Cztery Łapy Psa"

Wojciech Krukowski (1944 - 2014)

Polubcie nas na Facebooku: www.facebook.com/obieg.sztuki

Komentarz

Łapirobot graficzny
Przepisz znaki z obrazka (uwzględniając wielkość liter).