Tworzenie innego miejsca - między archeologią a futurologią. Galeria Manhattan w Łodzi.
Jarosław Lubiak
16.04.2012
Beatrice Hodgking, Agata Mazur
12.10.2011
"Hear Something. See Something. Say Something". Łódzki underground lat 80. i 90.
Marta Skłodowska
19.08.2011
PRZEKLĘCI - TADEUSZ KANTOR I GALERIA FOKSAL (polemika z Anką Ptaszkowską)
Wiesław Borowski
08.06.2011
Przeciwciała wobec represyjnych aparatów państw. "Agorafilia" Piotra Piotrowskiego
Teodor Ajder
25.03.2011
Władczynie spojrzenia. Teoria filmu a praktyka reżyserek i artystek
Małgorzata Radkiewicz
22.02.2011
Recenzja książki Andrzeja Leśniaka "Obraz płynny. Georges Didi-Huberman i dyskurs historii sztuki"
Aneta Rostkowska
22.11.2010
Antropologia obrazu według Didi-Hubermana: obrazy mimo wszystko czy obrazy - fetysze?
Anna Maćkowiak
13.07.2009
Szum informacyjny. „Modernizm artystyczny i powtórzenie. Próba reinterpretacji”
Anna Maćkowiak
18.12.2008
Kilka słów gwoli ścisłości (Łukaszowi Białkowskiemu z uprzejmym pozdrowieniem)
Jakub Banasiak
15.11.2008
Mieć ciasteczko czy zjeść ciasteczko? Uwagi o "Net Arcie" Ewy Wójtowicz
Łukasz Białkowski
10.10.2008
Socrealistyczne fantazmaty i duch transgresji. O "Olbrzymkach" Ewy Toniak pisze Marcin Teodorczyk
Marcin Teodorczyk
16.06.2008
Antropologia na gruzach historii. Recenzja "Antropologii obrazu" Hansa Beltinga.
Andrzej Leśniak
14.05.2008
Fotografia artystyczna XXI wieku, czyli globalny kanon z Grzeszykowską i Liberą
Adam Mazur
22.04.2008
Produkcja wiedzy przez sztukę. Dyskusja wokół projektu "Futuryzm Miast Przemysłowych" i nie tylko...
Adam Mazur, Kuba Szreder, Magda Pustoła, Grzegorz Klaman, Konrad Cezary Kęder, Grzegorz Borkowski, Michał Kozłowski
17.03.2008
Edward Krasinski: "Les Mises en Scene", red. Sabine Breitwieser, Fundacja Generali, Wiedeń
Robert C. Morgan
17.01.2008
Spowiedź kurtyzany, czyli Tractatus philosophico-magico-erotico-tico-tico-polemico.
Kamila Wielebska
13.11.2007
"The best surprise in so surprise" - czyli elektroniczne przepływy globalnego obiegu sztuki
Kuba Szreder
10.11.2007